Buscador de notícies

Un projecte de la URL guanya un ajut RecerCaixa

projecte-url-daniel-arenas-guanya-un-ajut-recercaixa

El professor d’ESADE-URL Daniel Arenas rep un dels 20 ajuts RecerCaixa 2017, dedicats a finançar projectes d’investigació de les universitats catalanes

Dijous, 22 de febrer de 2018. “Cooperatives de plataforma: models de governança i potencial democràtic” és el projecte realitzat pel professor del Departament de Ciències Socials d’ESADE-URL, Daniel Arenas, que ha aconseguit un ajut RecerCaixa2017 per valor de 38.500 euros.

El projecte d’Arenas ha estat un dels 20 distingits d’enguany, entre un total de 283 presentats. Es tracta d’una xifra àmpliament superior a la de l’any anterior, quan en van ser 205.

Pel que fa a categories, el treball està emmarcat dins la modalitat d’Humanitats i Cultura i, en concret, en el subgrup Pensament filosòfic i ètica en la societat del coneixement, del qual ha estat un dels tres únics beneficiaris.

Daniel Arenas (veure perfil) és doctor en Filosofia per la Universitat de Chicago i diplomat del programa de Desenvolupament Executiu d’ESADE-URL. Actualment exerceix de professor a la Universitat Ramon Llull, on imparteix a ESADE-URL les matèries de Sociologia, Context Global de la Gestió, Ètica Empresarial i Responsabilitat Social de l’Empresa. A més, és el coordinador del Grup d’Investigació en Responsabilitat Social (GRRSE) d’ESADE-URL.

Més informació:
Marc R. Bleda