Buscador de notícies

Tres alumni de la URL guanyen una beca de La Caixa per estudiar a l’estranger

lliurament-beques-la-caixa-2018

Tres estudiants de la Universitat Ramon Llull (URL) han rebut una beca de 'la Caixa' per fer estudis de postgrau a l’estranger. La Universitat de Harvard i l’Escola INSEAD han estat els destins triats pels estudiants

Divendres, 13 d’abril de 2018 . 120 estudiants de l’Estat -tres d’aquests de la Universitat Ramon Llull (URL)- han rebut aquesta setmana una beca de 'la Caixa' per cursar estudis de postgrau fora d’Espanya.

L’acte de lliurament s’ha celebrat a Madrid i ha estat presidit pels reis d’Espanya, Felip VI i Letícia, que han distingit personalment els becaris. Entre les autoritats, també s’hi ha pogut veure el ministre d’Economia del govern espanyol, Ramón Escolano; el ministre d’Educació, Cultura i Esports, Íñigo Méndez de Vigo; i el president de la Fundació Bancària 'la Caixa', Isidre Fainé.

Els 120 estudiants que han obtingut beques -que s’atorguen en règim de concurrència competitiva- han estat seleccionats d’un total de 1.364 sol·licitants. L’edat mitjana dels becaris és de 24,6 anys, entre els quals hi ha un 46,7% de dones i un 53,3% d’homes. Tots ells són de nacionalitat espanyola -a excepció d’un, que és francès- i, pel que fa a les províncies, Barcelona i Madrid lideren la llista, amb 35 i 30 becaris respectivament.

Entre els ajuts concedits, 65 seran per cursar els estudis de postgrau a Europa, i 55 per a l’Amèrica del Nord i l’Àsia Pacífic.

Els estudiants de la URL

Dels tres graduats a la URL, dos han triat la Universitat de Harvard per cursar els estudis de postgrau que ofereix 'la Caixa'.

Es tracta de Maite Herrero Gorostiza (Bilbao, 1990), que el 2012 va obtenir el títol en Direcció d’Empreses per ESADE-URL, i que cursarà un màster en Administració Pública i Desenvolupament Internacional a la universitat nord-americana.

beques-la-caixa-2018-maite-herrero

També farà la seva beca a Harvard Sandra Verdaguer Johé (Cassà de la Selva, Girona, 1989), que es va graduar en Nutrició Humana i Dietètica a Blanquerna-URL l’any 2011. Cursarà un doctorat en Salut Pública.

beques-la-caixa-2018-sandra-verdaguer

Finalment, Pablo Santomá (Barcelona, 1988) que va obtenir el títol de graduat en Enginyeria Química a l’Institut Químic de Sarrià-URL el 2011, cursarà un MBA al campus de Fontainebleau (França), de l’escola de negocis INSEAD.

beques-la-caixa-2018-pablo-santoma

Més informació: