Buscador de notícies

Tres alumni de la URL guanyen una beca de La Caixa per estudiar a l’estranger

lliurament-beques-la-caixa-2018

Tres estudiants de la Universitat Ramon Llull (URL) han rebut una beca de 'la Caixa' per fer estudis de postgrau a l’estranger. La Universitat de Harvard, la Universitat de Columbia i l’Escola INSEAD han estat els destins triats

Divendres, 13 d’abril de 2018 . 120 estudiants de l’Estat -tres d’aquests de la Universitat Ramon Llull (URL)- han rebut aquesta setmana una beca de 'la Caixa' per cursar estudis de postgrau fora d’Espanya.

L’acte de lliurament s’ha celebrat a Madrid i ha estat presidit pels reis d’Espanya, Felip VI i Letícia, que han distingit personalment els becaris. Entre les autoritats, també s’hi ha pogut veure el ministre d’Economia del govern espanyol, Ramón Escolano; el ministre d’Educació, Cultura i Esports, Íñigo Méndez de Vigo; i el president de la Fundació Bancària 'la Caixa', Isidre Fainé.

Els 120 estudiants que han obtingut beques -que s’atorguen en règim de concurrència competitiva- han estat seleccionats d’un total de 1.364 sol·licitants. L’edat mitjana dels becaris és de 24,6 anys, entre els quals hi ha un 46,7% de dones i un 53,3% d’homes. Tots ells són de nacionalitat espanyola -a excepció d’un, que és francès- i, pel que fa a les províncies, Barcelona i Madrid lideren la llista, amb 35 i 30 becaris respectivament.

Entre els ajuts concedits, 65 seran per cursar els estudis de postgrau a Europa, i 55 per a l’Amèrica del Nord i l’Àsia Pacífic.

Els estudiants de la URL

Dels tres graduats a la URL, l’alumna Maite Herrero Gorostiza (Bilbao, 1990), que el 2012 va obtenir el títol en Direcció d’Empreses a ESADE-URL, ha triat la Universitat de Columbia per cursar un màster en Administració Pública.

beques-la-caixa-2018-maite-herrero

De la seva banda, a Harvard farà un doctorat en Salut Pública Sandra Verdaguer Johé (Cassà de la Selva, Girona, 1989), que es va graduar en Nutrició Humana i Dietètica a Blanquerna-URL l’any 2011.

beques-la-caixa-2018-sandra-verdaguer

Finalment, Pablo Santomá (Barcelona, 1988) que va obtenir el títol de graduat en Enginyeria Química a l’Institut Químic de Sarrià-URL el 2011, cursarà un MBA al campus de Fontainebleau (França), de l’escola de negocis INSEAD.

beques-la-caixa-2018-pablo-santoma

Més informació: