Buscador de notícies

Set estudiants de Blanquerna-URL fan història i arriben a semifinals de la Champions femenina

estudiants-de-blanquerna-url-a-semifinals-champions-femenina

Dijous, 30 de març de 2017. Set estudiants de Blanquerna-URL arriben, per primer cop a la història, a les semifinals de la Champions femenina de la mà del FCB, en un partit que es va disputar ahir contra el Rosengärd i que va finalitzar amb un 2-0.

Es tracta de les estudiants del grau en Ciències de l’Activitat Física i de l’Esport, Sandra Paños, Mariona Caldentey, Olga Garcia, Irene Del Río i Laura Ràfols, l’alumni d’aquest grau Laura Ràfols, l'estudiant del grau en Fisioteràpia Patri Guijarro i Bàrbara Latorre, que és estudiant d'ambdós.

L’equip de Xavi Llorens serà entre els quatre millors equips d’Europa, perquè jugarà les semifinals de la UEFA Women’s Champions.

El FCB ha aconseguit, així, una classificació mai abans assolida ni pel Club ni per cap equip estatal, en un partit que es va disputar davant 7.350 espectadors, després dels gols de Jenni Hermoso i l’estudiant Mariona Caldentey, que va sentenciar el joc.

Fotografia: Pere Puntí - MD

Més informació: