Buscador de notícies

La URL fa història als Campionats de Catalunya Universitaris

equip-url-futbol-11-guanyador-ccu-2018

Els Campionats de Catalunya Universitaris han deixat dues medalles d'Or a la Universitat Ramon Llull (URL), que s’ha imposat a les categories de bàsquet i futbol 11 masculí, en un resultat sense precedents

Dilluns, 12 de març de 2018. Dos de tres. Aquest ha estat el balanç de la Universitat Ramon Llull (URL) a les finals dels Campionats de Catalunya Universitaris, que es van celebrar entre el 6 i el 8 de març al Parc Esportiu Llobregat (PELL) de Cornellà de Llobregat.

La fita era ja històrica per a la URL abans de les finals: tres dels nostres equips hi havien arribat, més que en cap edició anterior. D’aquests equips, els nois del bàsquet i de futbol 11 es van acabar erigint com a campions, mentre que les noies de futbol sala es van quedar a les portes.

La URL va haver d’esperar al darrer dia de Campionats per endur-se les medalles d’or. I ho va fer per partida doble. L’equip de bàsquet masculí es va imposar per 10 punts (72 a 62) al de la Universitat de Girona (UdG) en una final que van poder seguir milers d’espectadors gràcies a la retransmissió en directe de La Xarxa.

Després del bàsquet, va arribar la victòria en futbol 11, on els nois de la URL es van acabar imposant als de la Universitat de Lleida (UdL) per 1-2.

Com a nota menys positiva, les noies del futbol sala –que havien obert un dia abans la ronda de finals per a la URL– es van haver de conformar amb la medalla de plata. L’equip va perdre a la tanda de penals contra la Universitat Pompeu Fabra (UPF), després d’un partit que va acabar sense gols per part dels dos equips.

equip-url-basquet-guanyador-ccu-2018

Més informació: