Buscador de notícies

La URL, entre les millors del món en Ciències Socials i Gestió

QS-world-university-rankings

La Universitat Ramon Llull (URL) ocupa la posició 125 del món entre les universitats que ofereixen estudis de Ciències Socials i Gestió, segons els QS World University Rankings by Subject 2018. Al mateix rànquing, ESADE-URL se situa a la posició 27 en la subcategoria d’estudis de Direcció i Gestió

Dijous, 1 de març de 2018.  La Universitat Ramon Llull (URL) repeteix per segon any consecutiu com una de les 150 millors universitats del món en la branca de les Ciències Socials i Gestió (Social Sciences & Management), segons l’última edició dels QS World University Rankings by Subject 2018.

En concret, la URL ocupa la 125a posició de la llista, fet que la converteix en la primera universitat privada catalana del rànquing, i en la segona en l’àmbit espanyol, per darrere de la Universitat de Navarra.

Pel que fa a les disciplines, ESADE-URL aconsegueix la 27a posició mundial en estudis de Direcció i Gestió (Business & Management Studies). Amb aquest resultat, es consolida com la primera universitat de l’Estat en aquest àmbit.

Per elaborar el rànquing, s’han tingut en compte quatre criteris: una enquesta de reputació a 75.000 acadèmics, una enquesta sobre els graduats a més de 40.000 ocupadors, les citacions en publicacions i l’Índex-H.

El QS World University Rankings by Subject 2018 és un dels rànquings universitaris internacionals més prestigiosos. Analitza les millors escoles i facultats del món, les quals distribueix en cinc grans àmbits d’estudi i 48 disciplines –o subcategories– diferents.

Més informació:
Marc R. Bleda