Buscador de notícies

Kniterate, el projecte emprenedor de l’alumni Gerard Rubio, serà present a la fira tèxtil HEIMTEXTIL 2018

projecte-kniterate-gerard-rubio-esdi-url

Dijous, 11 de gener de 2018. Des de la seva mateixa ideació, Kniterate s’ha centrat en impulsar la democratització de la fabricació de roba. Ara, el projecte de l’alumni de l’Escola Superior de Disseny ESDi (centre adscrit) Gerard Rubio desembarcarà a la fira internacional de tèxtils HEIMTEXTIL com un dels representants de la tendència “The Maker Space”, una revolució domèstica de la manufactura.

HEIMTEXTIL, que enguany se celebra a Frankfurt del 9 al 12 gener, exhibeix les tendències principals en disseny d’interiors així com en innovació tèxtil, revelant els patrons, els colors i les textures de temporades futures. En aquesta edició, sota la premissa "The Future is Urban", la urbanització de les societats serà l’eix central, explorant de quina manera aquest canvi afecta els vincles del ser humà amb els objectes utilitaris i de disseny.

Com un dels projectes destacats en la tendència "The Maker Space", Kniterate utilitza fil per imprimir la peça que l’usuari selecciona, sempre partint de patrons digitals de fàcil ús, que van des de bufandes i capells fins a jerseis.

Per una fracció de l’espai i del pressupost de maquinàries similars, Kniterate proposa una solució assequible per a petites empreses de moda, estudis de disseny i universitats, al temps que utilitza una plataforma oberta per tal que els usuaris generin una comunitat de disseny i comparteixin les seves creacions.

HEIMTEXTIL, amb uns 3.000 expositors, és una cita ineludible per a dissenyadors, interioristes, decoradors i arquitectes, també destacant, en aquesta edició, les tendències "The Flexible Space", "The Healty Space" i "The Re-Made Space" com definitòries dins de la indústria.

Més informació:
Isabel Palà