Buscador de notícies

Elena Mateos i Marta Expósito, guanyadores dels Premis ART-URL 2017

premis-art-url-2017-guanyadors

Dimecres, 10 de maig de 2017. Ahir va tenir lloc al Rectorat de la Universitat Ramon Llull (URL) l’acte de lliurament de la 9a edició dels Premis ART-URL.

La trobada, organitzada pel Consell d’Estudiants de la URL i presentat pels estudiants Eric Cozodoy, de la Facultat de Psicologia, Ciències de l'Educació i de l'Esport Blanquerna-URL, i Xavier Longás, de la Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna-URL, va comptar amb les intervencions del vicerector de Relacions Internacionals i Estudiants de la URL, Carlo Gallucci, i del president del Consell d’Estudiants, Robert Monzonis.

L’acte es va iniciar recordant la figura de Ramon Llull i l’aniversari de la URL: "Es pot afirmar que en l’àmbit literari, Ramon Llull va ser un dels primers i més destacats personatges que han contribuït a la formació de la llengua catalana literària. Avui, 7 segles després del seu naixement i 26 anys després de la fundació de la URL, fem, en el seu nom, una modesta contribució a la literatura i a l’art celebrant aquests Premis", va recordar Eric Cozodoy.

L’esdeveniment, que va aplegar estudiants, professors, familiars i amics, va comptar amb les actuacions de Jaume Sanz i Mangosteen.

En el decurs de l’acte es van donar a conèixer els guanyadors en les dues categories dels Premis:

• FOTOGRAFIA
    3r Premi: Esther Moreno Pan, Blanquerna-URL Psicologia
    2n Premi: Jorge Ratia Avinent, Blanquerna-URL Comunicació
    1r Premi: Elena Mateos Olivera, Blanquerna-URL Comunicació

• NARRATIVA
    3r Premi: "L’Estany de Peixos" de Roger Serrano i Segarra, ESADE-URL Dret
    2n Premi: "Collage per la Humanitat" d'Andreu Moral Curcó, IQS-URL Engineering
    1r Premi: "Miedos de la infancia" de Marta Expósito Quesada, ESADE-URL Dret

Els Premis ART-URL són una iniciativa del Consell d’Estudiants de la URL que vol reconèixer el creixement humà fora de les aules, en aquest cas, en el vessant artístic. Van adreçats a tota la comunitat universitària de la URL (estudiants, antics alumnes, professorat i personal d’administració i serveis) per estimular la seva creativitat artística i fomentar la difusió de l'art i la cultura.

Més informació:
Anna Tosca