Buscador de notícies

El curtmetratge «Colgado», de dos alumni de Blanquerna-URL, nominat al Northern Virginia International Film Festival

roger-grau-i-maria-medinilla-curtmetratge-colgado

Dilluns, 3 d'abril de 2017. Codirigit i coguionat pels alumni Maria Medinilla i Roger Grau (19a promoció) de la Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna-URL, el curtmetratge «Colgado» ha estat nominat al Northern Virginia International Film Festival.

«Colgado» és un pla seqüència de 15 minuts que explica la reacció de la Marta, la Irene i la Maria quan s'assabenten que l'Andrea, la noia a la qual feien bullying, s'ha suïcidat.

Es tracta d'un projecte sorgit del seminari de ficció cinematogràfica de quart curs del grau en Comunicació audiovisual, que va ser tutoritzat per la professora Núria Olivé.

El curtmetratge ha rebut les nominacions a "Millor curtmetratge", "Millor curtmetratge estranger", "Millor muntatge", "Millor guió", "Millor càsting", "Millor actriu principal" (Candela Antón) i "Millor actriu secundària" (Elisabet Casanovas), ambdues de la sèrie de televisió "Merlí". També han participat al curt dues ex-estudiants de l'Institut del Teatre: Martina Roura i Alba Aloy.

A banda de les set nominacions al Northern Virginia International Film Festival (EUA), el curtmetratge també es va projectar dins la secció oficial del 4th Annual North Hollywood Cinefest que es va celebrar la darrera setmana de març a Los Ángeles, Califòrnia.

La gala del Northern Virginia International Film Festival tindrà lloc el proper 22 d'abril.

Més informació:
Andrea Daza