Buscador de notícies

«Eclipse», de l'alumni Santi Planet, seleccionat en la VII Edició del Festival Iberoamericà de Curtmetratges ABC

fibabc2017

Dilluns, 20 de març de 2017. El curtmetratge «Eclipse» de Santi Planet, exalumne d'Enginyeria Superior de Telecomunicació de La Salle-URL, ha estat seleccionat en la VII edició del Festival Iberoamericà de Curtmetratges ABC (FIBABC).

Es tracta d'un curtmetratge molt commovedor sobre una nena i la seva àvia, que es disposen a presenciar un eclipsi total del sol. L’autor relaciona l’eclipsi amb la malaltia que pateix l’àvia: l’Alzheimer. La banda sonora del curtmetratge és de Joan Claudi Socoró, professor d’Enginyeria de La Salle-URL. La música és el mateix software SONAR de Cakewalk que s’usa a les pràctiques de l’assignatura del pla d’estudis del grau.

Actualment Santi Planet és enginyer a l’empresa CONSIVIA, consultor en Tecnologies de la Informació i la Comunicació en Planetario Media i creatiu audiovisual i multimèdia en la mateixa empresa.

Ja es poden realitzar les votacions dels curts per a realitzar la selecció final.

Més informació:
Elisa Álvarez