Buscador de notícies

Dues biblioteques de la URL recapten 2.513 euros per la 15a Olimpíada Solidària d’Estudi

15-olimpiada-solidaria-url

Dilluns, 18 de desembre de 2017. Les biblioteques d’IQS-URL i HTSI-URL han recollit 2.513 euros per la Olimpíada Solidària d’Estudi, xifra que s’ha assolit gràcies a la participació de 273 estudiants.

Aquesta iniciativa és un projecte de sensibilització i educació per al desenvolupament, organitzat per l’ONGD Coopera, que consisteix en destinar un euro a un projecte d’educació per cada hora d’estudi invertit a les biblioteques adherides.

Enguany la campanya s’ha realitzat sota el lema «Estic on puc ajudar» entre el 5 de novembre i el 5 de desembre. Els diners recaptats (gairebé 416.000 €) es destinaran al patrocini del projecte "Watoto torna a l'escola", que té com a finalitat aconseguir la reinserció escolar de menors que han estat víctimes dels grups armats i conflictes bèl·lics que segueixen actius al Kivu Sur, (R.D. Congo).

La URL, que col·labora activament en aquest projecte des del 2010, enguany hi ha participat amb dues de les seves biblioteques: la d’IQS-URL i la de la Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi-URL.

L’Olimpíada Solidaria d’Estudi pretén conscienciar als joves sobre la importància de l’accés a l’educació i l'obstacle que pot suposar per al futur desenvolupament d'una persona el fet de no tenir accés a l'educació bàsica i la manca de formació.

Podeu consultar l’informe complet.

Més informació:
Mercè Yll