Buscador de notícies

El director de l’IUSM Vidal i Barraquer-URL, Carles Pérez Testor, nou vicepresident de l’Associació Internacional de Psicoanàlisi de Parelles i Família

carles-perez-testor-nou-vicepresident-associacio-internacional-psicoanalisi-parelles-i-familia

Amb aquest nomenament, Pérez Testor deixa la Secretaria Científica de l’entitat, càrrec que ha ocupat en els últims dos anys

Divendres, 14 de setembre. El director de l’Institut Universitari de Salut Mental (IUSM) Vidal i Barraquer-URL, Carles Pérez Testor, ha estat escollit vicepresident de l’Associació Internacional de Psicoanàlisi de Parelles i de Família (Association Internationale de Psychalalyse de Couple et Famille, en el nom oficial en francès).

Amb aquesta nova responsibilitat, el també professor titular de la Facultat de Psicologia, Ciències de l'Educació i de l'Esport (FCPEE) Blanquerna-URL deixa la Secretaria Científica de la mateixa associació, càrrec que havia desenvolupat des de l’any 2016.

El nomenament de Pérez Testor va ser anunciat el passat 27 de juliol a la seu de la Universitat Catòlica de Lió, en el si de l’últim congrés de l’entitat. Precisament en aquest cita, el nou president de l’Associació Internacional de Psicoanàlisi de Parelles i de Família va presentar tres treballs juntament amb diversos membres del grup de Recerca de Parella i Família de l’IUSM Vidal i Barraquer-URL. En són els següents:

• Apertura en la comunicación familiar y ajuste psicológico como predictores de un apego seguro en los adolescentes adoptados internacionalment a càrrec de Josep Mercadal, Inés Aramburu i Carles Pérez-Testor.
  • Impacto de la discriminación y la comunicación de los orígenes en el autoconcepto y la identidad étnica en un grupo de adolescentes adoptados internacionalmente” a càrrec de Judith Lorente, Inés Aramburu, Josep Mercadal i Carles Pérez-Testor.
  • “Nueva clasificación de trastornos de pareja: una propuesta” a càrrec de Carles Pérez-Testor, Cristina Nofuentes, Maria Rosa Coca, Eva de Quadras, Myriam Palau i Josep Mercadal.

Tots tres projectes van ser “molt ben valorats” pels assistents, entre els quals es comptaven més de 300 professionals especialitzats en l'atenció a parelles i famílies, que havien vingut des de diversos països d'Europa, l’Amèrica del Nord i del Sud, i de l’Àsia.

Carles Pérez Testor

Més informació: