Serveis de carrera professional i borses de treball

Tots els centres de la Universitat Ramon Llull disposen de serveis de promoció professional i borses de treball per tal que els seus estudiants i titulats rebin tota la informació, orientació i assessorament necessaris per facilitar des del primer moment la inserció laboral al llarg de la seva trajectòria formativa i un cop finalitzen els seus estudis. Aquests serveis proporcionen un suport ampli i especialitzat, abans i durant el procés d’inserció professional, i organitzen diferents activitats per proporcionar els recursos adequats per trobar la feina més adequada segons els estudis cursats:

• Posar a disposició dels estudiants/titulats ofertes de treball adequades al perfil de formació.
  • Proporcionar recursos i estratègies per trobar feina dins dels diferents àmbits de coneixement específic.
  • Orientar en l’elaboració del currículum, les cartes de presentació i donar estratègies per superar amb èxit les entrevistes i proves de selecció.
  • Organitzar workshops i jornades informatives d’inserció i promoció professional.
  • Fomentar l’esperit emprenedor donant suport a iniciatives de caire innovador.
  • Realitzar cursos de formació per estudiants i titulats orientats a la inserció i a la millora professional i per afavorir la presa de decisions.
  • Donar a conèixer els diferents canals existents de recerca de feina (Internet, oposicions, premsa, empreses de treball temporal, empreses de selecció de personal, serveis d’ocupació local, col·legis professionals,...).
  • Potenciar els mecanismes d’intermediació laboral entre la pròpia universitat i les empreses.

En aquests punts d'informació podeu trobar tota la informació relativa als serveis específics de promoció professional i borsa de treball dels centres de la URL:

logoIQS
logoFPCEEB