Buscador de notícies

Ana Rodríguez, estudiant d'Arquitectura de La Salle-URL, guanyadora del Concurs de la Carpeta de la URL 2017

carpetaURL2017-2018

L'estudiant de 5è curs del grau en arquitectura de La Salle-URL ha guanyat el certamen, que enguany ha arribat a la seva 14a edició, amb la proposta «Se hace camino al andar»

Barcelona, 9 de maig de 2017. «Se hace camino al andar», un disseny inspirat en les rajoles del paviment de la ciutat de Barcelona  (veure imatge completa), és el guanyador de la 14a edició del Concurs de la Carpeta de la URL.

La proposta, d’Ana Rodríguez Sánchez, estudiant de 5è curs del grau en arquitectura impartit a La Salle-URL, va ser l’escollida pel Jurat del certamen, que es va reunir el passat dijous 4 de maig.

Com cada any des de la seva primera convocatòria, l’estudiant guanyador del Concurs rebrà una beca de 2.000€  i la reproducció del seu disseny en les més de 22.000 carpetes que es distribuiran el curs 2017-2018 entre tots els estudiants de la URL.

El jurat d’aquesta 14a edició del Concurs ha estat integrat per:

• Carlo Gallucci, vicerector de Relacions Internacionals i Estudiants de la URL
  • Josep Rom, vicedegà de tecnologia i equipaments de la FCRI Blanquerna-URL
  • Víctor Curto, director creatiu executiu de l’agència WON
  • Rosa Baldrich, directora d’art de l’agència COMUNICAS
  • Helena Barberà, directora d’art de l’agència ADN Comunicació
  • Enric Maria, director d’art de l’agència TURN Imatge i Comunicació
  • Anaïs Llàcer, professora i membre de la Unitat de Comunicació Visual de l’ESDi-URL (centre adscrit)
  • Robert Monzonis, president del Consell d’Estudiants de la URL
  • Guillem Martín, dissenyador del gabinet de Comunicació de la URL
  • Carles Targa, cap del Gabinet de Comunicació de la URL
  • Anna Rifà, gerent de la URL

El Concurs, que es va posar en marxa el curs 2003-04 i va adreçat a tots els estudiants de la URL, ofereix la possibilitat de dissenyar la carpeta de la Universitat, un element d’imatge que es lliura a tots els estudiants de la URL en matricular-se des del curs 1991/1992.

Tota la informació sobre el Concurs a www.url.edu/concurscarpeta.

Més informació:
Carles Targa