Buscador de notícies

Mireia Morera, estudiant de Turisme d'HTSI-URL, campiona del món de patinatge

mireia-morera-htsi-url-campeona-world-roller-games

Dimecres, 8 de novembre de 2017. Mireia Morera, estudiant de 2n del grau en gestió turística i hotelera de la Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi (HTSI)-URL, és campiona del món dels World Roller Games 2017 celebrats a Nanjing (Xina), amb el Club de Patinatge Artístic d’Olot (CPA Olot). El podi en aquesta ocasió suposa l’11è títol mundial del grup, a més d’altres trofeus europeus, espanyols, catalans i territorials.

Mireia Morera va començar a patinar quan tenia 5 anys i, després de tant esforç i sacrifici, se sent orgullosa del camí recorregut: “poder arribar a un mundial i competir com un esportista d’elit és un èxit per a mi i per a tot l’equip”, explica la patinadora.

A més, aquest tipus d’experiències internacionals suposen un complement perfecte per estudiar turisme, conèixer diferents cultures i relacionar-se amb la direcció hotelera. Aquests són dos dels motius que han fet que Morera s’hagi decidit a estudiar el grau en direcció i gestió del sector turístic i hoteler a HTSI-URL, del que destaca l’hospitalitat rebuda des del primer moment i les oportunitats internacionals tant acadèmiques com professionals.

Més informació:
Mónica Alonso Sarto