Buscador de notícies

• strict warning: Non-static method view::load() should not be called statically in /mnt/Dades/www/weburl/modules/views/views.module on line 906.
  • strict warning: Declaration of image_attach_views_handler_field_attached_images::pre_render() should be compatible with views_handler_field::pre_render($values) in /mnt/Dades/www/weburl/modules/image/contrib/image_attach/image_attach_views_handler_field_attached_images.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter::options_validate() should be compatible with views_handler::options_validate($form, &$form_state) in /mnt/Dades/www/weburl/modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter::options_submit() should be compatible with views_handler::options_submit($form, &$form_state) in /mnt/Dades/www/weburl/modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter_term_node_tid::value_validate() should be compatible with views_handler_filter::value_validate($form, &$form_state) in /mnt/Dades/www/weburl/modules/views/modules/taxonomy/views_handler_filter_term_node_tid.inc on line 0.

L'Institut Borja de Bioètica - URL presenta la seva darrera publicació "Bioètica aplicada"

bioeticaaplicada

Barcelona, 1 de febrer de 2012. A la pràctica mèdica i sanitària les qüestions i conflictes ètics formen part del quefer quotidià, no només en el nostre entorn sinó també en el d’altres països del món que gaudeixen d’un sistema de salut organitzat. Aquesta obra ofereix anàlisi i reflexions sobre temes diversos, tots ells entrellaçats per pertànyer a aquesta realitat que els professionals experimenten dia a dia i que, fruit de la seva formació després de finalitzar el Màster universitari en bioètica de la Universitat Ramon Llull, han estat capaços de concretar sobre el paper com a contribució al diàleg bioètic.

Institut Borja de Bioètica
Comunicació