Buscador de notícies

Les millors tesis URL premiades el darrer curs

les-millors-tesis-URL-premiades-el-darrer-curs

Dimarts, 29 d'agost de 2017. La URL ofereix actualment 12 programes de doctorat i genera una tesi per setmana, és a dir, una cinquantena de tesis són llegides cada any a les nostres facultats. Amb la voluntat de posar en valor les millors tesis del curs, cada any es lliuren els premis extraordinaris de doctorat (un per cada programa de doctorat).

El portal FEM RECERCA ha entrevistat els doctors premiats pel curs 2015-16 perquè ens expliquin la seva investigació i quin nou coneixement han aportat a la societat.

ESCOLTA LES SEVES TESIS EN 1 MINUT!!

• Jesús M. Planesas Galvez, premiat pel Programa de Doctorat en Química i Enginyeria Química de l’IQS School of Engineering-URL.

Més informació al TDX

• Maria de les Salines Carbó Carreté, premiada pel Programa de Doctorat en Investigació Psicològica de la Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna-URL.

Més informació al TDX

• Maria Dolors Ribalta Alcalde, premiada pel Programa de Doctorat en Investigació en Ciències de l’Activitat Física i de l’Esport de la Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna-URL.

Més informació al TDX

• Elena Carrillo Álvarez, premiada pel Programa de Doctorat en Educació de la Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna-URL.

Més informació al TDX

• Miguel Franquet Dos Santos Silva, premiat pel Programa de Doctorat en Estudis Avançats en Comunicació de la Facultat Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna-URL.

Més informació al TDX

• Francesc Xavier Vilallonga Montañá, premiat pel Programa de Doctorat en Comunicació i Humanitats de la Facultat Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna-URL.

Més informació al TDX

• Àngels Aragonès Martín, premiat pel Programa de Doctorat en Tecnologies de la Informació i la Comunicació i la seva Gestió de l’Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Electrònica i Informàtica La Salle-URL.

Més informació al TDX

• Francisco Javier Garcia-Duran Bayona, premiat pels Programes de Doctorat de la Facultat de Filosofia-URL.

Més informació al TDX

• Alaíde Sipahi Dantas, premiada pel Programa de Doctorat en Ciències de la Gestió de l’Escola Superior d'Administració i Direcció d'Empreses ESADE-URL.

Més informació al TDX

• Diana Ferrer Vidal, premiada pel Programa de Doctorat en Fonaments del Dret, Dret Econòmic i de l'Empresa de la Facultat de Dret ESADE-URL.

Més informació:
Anna Tosca