Buscador de notícies

La Salle-URL participa en un projecte d’investigació sobre la Indústria 4.0

projecte-SPRINT4.0-GRITS-la-salle-url

Dimarts, 19 de desembre de 2017. El Grup de Recerca Research Group on Internet Technologies and Storage (GRITS) de La Salle-URL ha iniciat el projecte SPRINT4.0 (Strategic PaRtnership for INdustry 4.0 innovation advanced Training), un Erasmus + Strategic Partnership atorgat amb èxit per la Unió Europea, que finalitzarà a l’agost de 2020.

Ramon Martín de Pozuelo i Agustín Zaballos, investigadors del GRITS, van ser els encarregats d’assistir a la reunió d’inici del projecte, organitzat per MR&D a Milà.

L'SPRINT 4.0, coordinat per la Università di Pisa i l’Institut de Bremen Forces Produktion i Logistik (BIBA), MR & D, TOI SRL, Fundazione Giacomo Brodolini, Selettra, OHS Engineering, Celsa Group i La Salle-URL, permetrà als estudiants, acadèmics i actors industrials aprofitar el coneixement, la pràctica i la innovació en la Indústria 4.0.

Totes les parts interessades participaran en diferents tallers per analitzar les solucions del Industry 4.0, basades en la idea de co-creació, centrades en "Learning by doing" i en les metodologies d’aprenentatge basades en problemes i la seva implementació en un entorn multidisciplinar. En concret, SPRINT 4.0 permetrà a La Salle-URL desenvolupar habilitats d’ensenyament per a l’educació i capacitació en el camp de Industry4.0 i dissenyar i provar activitats de coaching específiques i innovadores, per ajudar els estudiants a desenvolupar proves de conceptes viables de la indústria de projectes i idees.

Indústria 4.0

Definida com la “quarta revolució industrial“, la Indústria 4.0 és actual tendència en el món dels negocis i la innovació. Aquesta tracta metodologies organitzacionals per a la producció de béns o serveis que integren sistemes de producció amb tecnologies digitals.

Més informació:
Elisa Álvarez