Buscador de notícies

L’Alumni Yennifer Uribe, al Clermont Ferrand Film Festival

yennifer-uribe-al-clermont-ferrand-film-festival

Dimarts, 14 de febrer de 2017. El curtmetratge «Como la primera vez», de Yennifer Uribe Alzate, alumni del màster universitari en Ficció en cinema i televisió. Producció, guió i realització de la Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna-URL s’ha projectat en la darrera edició del Festival International du Court Métrage à Clermont-Ferrand, França.

Amb guió original d’Uribe, «Como la primera vez» explica la vida de Rosa, una dona que viu amb el seu marit i fill a Medellín, Colòmbia, en una aparent tranquil·litat. La Rosa no s’adona que alguna cosa no acaba de quadrar en la seva vida fins que coneix la Dalia, mestressa d’un saló de bellesa, de la qual s’enamora.

Enguany, Colòmbia ha estat escollit com a país d’honor en la 39a edició del festival, una de les mostres amb més projecció internacional en el seu àmbit.

Actualment, Uribe és professora del Programa de Comunicació i Llenguatges Audiovisuals de la Facultat de Comunicació de la Universidad de Medellín. A finals de l’any passat, «Como la primera vez» va estar seleccionat en la categoria "Latinoamérica en perspectiva" del Festival Internacional de Cinema de L’Havana.

Més informació:
Andrea Daza