Buscador de notícies

• strict warning: Non-static method view::load() should not be called statically in /mnt/Dades/www/weburl/modules/views/views.module on line 906.
  • strict warning: Declaration of image_attach_views_handler_field_attached_images::pre_render() should be compatible with views_handler_field::pre_render($values) in /mnt/Dades/www/weburl/modules/image/contrib/image_attach/image_attach_views_handler_field_attached_images.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter::options_validate() should be compatible with views_handler::options_validate($form, &$form_state) in /mnt/Dades/www/weburl/modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter::options_submit() should be compatible with views_handler::options_submit($form, &$form_state) in /mnt/Dades/www/weburl/modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter_term_node_tid::value_validate() should be compatible with views_handler_filter::value_validate($form, &$form_state) in /mnt/Dades/www/weburl/modules/views/modules/taxonomy/views_handler_filter_term_node_tid.inc on line 0.

ESDi TV presenta un 'curt' al Festival ASVOFF de cinema i moda

asvoff_esdi

Per mitjà dels alumnes que integren la seva televisió (ESDi TV) l'escola presenta un curtmetratge a un festival que pretén associar la moda a la imatge en moviment; un concepte, la moda, la captació del qual s'ha tendit a comunicar a través de la fotografia.

Barcelona, 11 de gener de 2012
. L'ESDi formarà part del conjunt d'escoles de disseny de Barcelona que participen al Festival Internacional de Cinema i Moda ASVOFF. Tindrà lloc al Caixaforum de Barcelona els dies 24, 25, 26 i 27 de gener, de 16 h a 22 h del vespre (Preu: 3· i per clients de la Caixa 50% de descompte).

L'ASVOFF va néixer a Paris l'any 2008 i s'ha celebrat de manera itinerant a Milá, Tokio, Cannes i Mèxico. Enguany arriba a Barcelona i es desenvoluparà al Caixaforum.

L'ASVOFF va ser fundat i encara és comandat per la gurú internacional Diane Pernet. L'objecte de l'esdeveniment és la producció de curtmetratges, audiovisuals, relacionats amb la moda, la seva creativitat i tendències.

El festival s'estructura en una secció oficial, amb una selecció comissariada per Diane Pernet dels millors curtmetratges presentats en edicions anteriors de ASVOFF, i una secció competitiva amb tres categories: Oficial, Estudiants i Mòbil.

L'audiovisual de l'ESDi s'emmarca a la categoria d'estudiants.

El concurs s'adreça a les principals escoles de disseny i cinema de Catalunya. Per participar cal presentar un curtmetratge relacionat amb la temàtica de la diversió.

"Fashion Faith"

Guió: Miriam Millan, Gerard Rubio, Efren Parra i Caitlin O'Rorke
Repartiment: Marc Padrosa, Xavi Perez, Helena O'Rorke, Julia Pardo, Caitlin O'Rorke i  Efren Parra
Càmara: Efren Parra