Buscador de notícies

El projecte EduEmprén inicia la seva segona edició a La Salle-URL amb més de 1.000 participants

eduempren-2017-la-salle-url

Dijous, 9 de novembre de 2017. El proper 21 de novembre tindrà lloc al Campus de La Salle-URL el tret de sortida de la segona edició del projecte d’emprenedoria social EduEmprén, amb el lema “Observa, proposa i transforma”. Organitzat per La Salle-URL, a través del seu parc d’innovació La Salle Technova Barcelona, i La Salle Catalunya, participaran més de 1000 estudiants de 3r d’ESO de 16 col.legis de La Salle de tot Catalunya.

La jornada d’apertura d’EduEmprén constarà d’una presentació del projecte i dels guanyadors de la passada edició, a més d’una ponència inspiradora de la Fageda i d’una dinàmica creativa. L’objectiu de la jornada és estimular l’esperit de l’emprenedor social i potenciar el rol dels estudiants com a impulsors del canvi social.

EduEmprén és un programa de creació d’empreses socials que pretén preparar a joves emprenedors compromesos amb el seu entorn per tal que proposin solucions innovadores a reptes socials. Prop de 1100 estudiants de La Salle Catalunya, dividits en grups de 3 a 6 persones, desenvoluparan un projecte empresarial social durant tot l’any acadèmic, on comptaran amb l’assessorament de l’equip de Technova que es desplaçarà als diferents centres per fer-ne un assessorament personalitzat.

El tancament d’EduEmprén serà al juny de 2018 quan els diferents grups hauran de presentar el seu projecte a través d’un cartell explicatiu i a un jurat que decidirà els guanyadors en les diferents categories.

Més informació:
Elisa Álvarez