Buscador de notícies

Dos documentals produïts a Blanquerna-URL, a la Cinematheque de Tel Aviv

david-serrano-professor-fcri-blanquerna-url

Divendres, 7 d'abril de 2017. La Cinematheque de Tel Aviv, a Israel, ha escollit els dos documentals coproduïts per la Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals (FCRI) Blanquerna-URL i la Universitat ORT Uruguay per al dia de commemoració nacional d'Israel del Yom Ha-Shoah (dia del record de les víctimes de l'Holocaust), el 23 d'abril.

Els documentals són «Giza, la niña de la maleta» (Premi al Millor Llargmetratge al Punta del Este Jewish Film Festival, 2014) i «Menazka, la cassola» (Premi al Millor Documental al Punta del Este Jewish Film Festival, 2016) i escollit a les seccions oficials del Festival de Cinema Jueu de Barcelona, al Festival de Cine Judío de Madrid, al Jewish Film Festival d’Atlanta o al Jewish Film Festival de San Pablo.

Els documentals han estat dirigits pel professor de la FCRI Blanquerna-URL David Serrano. En el primer cas, el professor Jaume Benet en va fer la realització i, en el segon, el professor Aníbal Salazar, el coguionatge. La composició musical, en ambdós casos, anà a càrrec de Jaume Pedrós.

El professor Serrano viatjarà a Tel Aviv per participar en una taula rodona, prèvia i posterior als passis, amb el director de la Cinematheque, el supervivent de l’Holocaust Isaac Borojovich, i els ambaixadors de l'Uruguai i d'Espanya a Israel.

Més informació:
Andrea Daza