Buscador de notícies

Blanquerna-URL Comunicació organitza la jornada «Networking Schools from MENA Region» a El Caire

jornada-networking-schools-from-mena-region-a-el-caire

Dimarts, 22 de novembre de 2016. El degà de la Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals (FCRI) Blanquerna-URL, Josep Maria Carbonell, el director del grau en Periodisme i Comunicació Corporativa, Marçal Sintes, i el professor del centre Jaume Suau han encapçalat la delegació de Blanquerna FCRI a la jornada «Networking Schools from MENA Region», que el centre va organitzar a El Caire (Egipte) en col·laboració amb la American University Cairo.

Carbonell va ser l’encarregat d’obrir les dues sessions de la jornada, en què es varen debatre temes com l’intercanvi de coneixement entre territoris, la reformulació dels sistemes mediàtics en els països àrabs i l’ètica periodística dins les lleis de mitjans, entre altres temes.

En aquesta jornada, emmarcada dins el projecte MedMedia, hi ha participat la delegació de la UE a Egipte i una desena d’universitats del Magreb i l’Orient Mitjà.

Més informació:
Andrea Daza