Buscador de noticias

• strict warning: Non-static method view::load() should not be called statically in /mnt/Dades/www/weburl/modules/views/views.module on line 906.
  • strict warning: Declaration of image_attach_views_handler_field_attached_images::pre_render() should be compatible with views_handler_field::pre_render($values) in /mnt/Dades/www/weburl/modules/image/contrib/image_attach/image_attach_views_handler_field_attached_images.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter::options_validate() should be compatible with views_handler::options_validate($form, &$form_state) in /mnt/Dades/www/weburl/modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter::options_submit() should be compatible with views_handler::options_submit($form, &$form_state) in /mnt/Dades/www/weburl/modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter_term_node_tid::value_validate() should be compatible with views_handler_filter::value_validate($form, &$form_state) in /mnt/Dades/www/weburl/modules/views/modules/taxonomy/views_handler_filter_term_node_tid.inc on line 0.

ESDiTV està d'aniversari

esditv

La televisió dels alumnes tanca el seu primer any de vinculació amb el departament de Comunicació de l' ESDi amb una trentena de reportatges i més de 70 càpsules editades.

Això és... ESDiTV!

Barcelona, 19 de març de 2012. En aquesta primera temporada es va apostar per un equip multidisciplinar format per dos membres de l'especialitat de disseny audiovisual (la Caitlin O'rorke i l'Efren Parra) i dos membres de l'especialitat de gràfic (el Jordi Sugranyes i l'Adrià Lapiedra) A més, altres alumnes van col·laborar en el projecte: la Cristina Rosselló, el Manuel Lope o el Marc García en són un exemple.

El balanç ha estat força positiu, tal i com es pot observar en el vídeo de la capçalera d'aquesta notícia. Una trentena de reportatges, més de 70 càpsules editades i projectades a les pantalles de l'ESDi, col·laboracions amb empreses i entitats com EYEOS, FAD o DIMO, documentació de Conferències a EATM i de projectes Made in ESDi com el Touch Project.

En la nova temporada que comença el projecte vol incidir encara més en la multidisciplinarietat donant protagonisme a estudiants de l'especialitat de gestió del Disseny i desenvolupant nous projectes de col·laboracions amb entitats del món del Disseny.

Més informació:
Míriam Millán