• strict warning: Non-static method view::load() should not be called statically in /mnt/Dades/www/weburl/modules/views/views.module on line 906.
  • strict warning: Declaration of calendar_plugin_display_page::options_submit() should be compatible with views_plugin_display_page::options_submit(&$form, &$form_state) in /mnt/Dades/www/weburl/sites/all/modules/calendar_old/includes/calendar_plugin_display_page.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of calendar_plugin_display_page::options() should be compatible with views_object::options() in /mnt/Dades/www/weburl/sites/all/modules/calendar_old/includes/calendar_plugin_display_page.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of calendar_plugin_display_block::options() should be compatible with views_object::options() in /mnt/Dades/www/weburl/sites/all/modules/calendar_old/includes/calendar_plugin_display_block.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of calendar_plugin_display_attachment::options_submit() should be compatible with views_plugin_display_attachment::options_submit(&$form, &$form_state) in /mnt/Dades/www/weburl/sites/all/modules/calendar_old/includes/calendar_plugin_display_attachment.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of calendar_plugin_display_attachment::options() should be compatible with views_object::options() in /mnt/Dades/www/weburl/sites/all/modules/calendar_old/includes/calendar_plugin_display_attachment.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of calendar_plugin_display_ical::options_submit() should be compatible with views_plugin_display_page::options_submit(&$form, &$form_state) in /mnt/Dades/www/weburl/sites/all/modules/calendar_old/calendar_ical/calendar_plugin_display_ical.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_handler_argument::init() should be compatible with views_handler::init(&$view, $options) in /mnt/Dades/www/weburl/modules/views/handlers/views_handler_argument.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of date_api_argument_handler::init() should be compatible with views_handler_argument::init(&$view, &$options) in /mnt/Dades/www/weburl/sites/all/modules/date/includes/date_api_argument_handler.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter::options_validate() should be compatible with views_handler::options_validate($form, &$form_state) in /mnt/Dades/www/weburl/modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter::options_submit() should be compatible with views_handler::options_submit($form, &$form_state) in /mnt/Dades/www/weburl/modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of calendar_view_plugin_style::options() should be compatible with views_object::options() in /mnt/Dades/www/weburl/sites/all/modules/calendar_old/includes/calendar_view_plugin_style.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of calendar_plugin_style_ical::init() should be compatible with views_plugin_style::init(&$view, &$display, $options = NULL) in /mnt/Dades/www/weburl/sites/all/modules/calendar_old/calendar_ical/calendar_plugin_style_ical.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of calendar_plugin_style_ical::options() should be compatible with views_object::options() in /mnt/Dades/www/weburl/sites/all/modules/calendar_old/calendar_ical/calendar_plugin_style_ical.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter_boolean_operator::value_validate() should be compatible with views_handler_filter::value_validate($form, &$form_state) in /mnt/Dades/www/weburl/modules/views/handlers/views_handler_filter_boolean_operator.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of date_api_filter_handler::value_validate() should be compatible with views_handler_filter::value_validate($form, &$form_state) in /mnt/Dades/www/weburl/sites/all/modules/date/includes/date_api_filter_handler.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter_term_node_tid::value_validate() should be compatible with views_handler_filter::value_validate($form, &$form_state) in /mnt/Dades/www/weburl/modules/views/modules/taxonomy/views_handler_filter_term_node_tid.inc on line 0.

ESADE i Metges sense Fronteres explicaran al Cine Fòrum "Positive Generation" com abordar d'una manera positiva la lluita contra la SIDA

Qué:
Cinema i teatre
Cuándo:
Miércoles, 29 Febrero, 2012 - 19:00
Organiza:
Escola Superior d'Administració i Direcció d'Empreses ESADE
Dónde:

ESADEFORUM | Av. Pedralbes, 60-62. Barcelona

Contacto:

alumni.solidario@alumni.esade.edu

Información:

Ningú no hauria de morir per una malaltia que té tractament. No hauria de néixer cap més nen amb VIH. Alumni Solidari et convida a aquesta sessió de Cine Fòrum, en què parlarem sobre la malaltia de la sida. Abordarem el tema des de la visió optimista, entusiasta i musical que ens ofereix el documental de Metges Sense Fronteres, Positive Generation. Veus per un futur sense sida.

Acte gratuït. Places limitades

»