Buscador de noticias

• strict warning: Non-static method view::load() should not be called statically in /mnt/Dades/www/weburl/modules/views/views.module on line 906.
  • strict warning: Declaration of image_attach_views_handler_field_attached_images::pre_render() should be compatible with views_handler_field::pre_render($values) in /mnt/Dades/www/weburl/modules/image/contrib/image_attach/image_attach_views_handler_field_attached_images.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter::options_validate() should be compatible with views_handler::options_validate($form, &$form_state) in /mnt/Dades/www/weburl/modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter::options_submit() should be compatible with views_handler::options_submit($form, &$form_state) in /mnt/Dades/www/weburl/modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter_term_node_tid::value_validate() should be compatible with views_handler_filter::value_validate($form, &$form_state) in /mnt/Dades/www/weburl/modules/views/modules/taxonomy/views_handler_filter_term_node_tid.inc on line 0.

La Facultat de Ciències de la Comunicació Blanquerna-URL oferirà el curs 2012-2013 el nou grau en relacions internacionals

graurelacionsinternacionals

Barcelona, 24 de febrer de 2012. La Facultat de Ciències de la Comunicació (FCC) Blanquerna-Universitat Ramon Llull oferirà a partir del curs 2012-2013 el primer grau en relacions internacionals a les universitats de Barcelona i del conjunt de Catalunya. Fins ara, arreu d’Espanya, aquest grau només es podia cursar a Madrid. Aquest nou grau de la FCC Blanquerna-URL està pendent d’aprovació per part de l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari a Catalunya.

Estudiar relacions internacionals a Barcelona té més sentit que mai ja que Barcelona i el seu entorn és el nucli d’una activitat internacional intensa que es tradueix en el fet que és el tercer centre consular del món i el primer ens subestatal que ha aconseguit signar acords amb organismes del sistema de Nacions Unides.

Al web de la FCC Blanquerna-URL teniu disponible tota la información sobre el grau en relacions internacionals.

Més informació:
Jaume Risquete