Lliga Debat Universitari Xarxa Vives

Lliga Debat Universitari 2017 Xarxa Vives
La Lliga de Debat Universitari és una competició organitzada anualment per la Xarxa Vives d'Universitats que té per objectiu fomentar l’ús de la paraula entre els estudiants a través de l’enfrontament dialèctic.

Durant una setmana, diferents equips d’estudiants universitaris debaten sobre un tema polèmic i d’actualitat, defensant una posició a favor o en contra. Els equips representen la seva universitat i han d’estar formats per un màxim de 5 persones –dos oradors, dos documentalistes, i un reserva– a més d’un capità. L’equip de jutges valora, en cada debat, la capacitat de treball en equip, la solidesa de les argumentacions, la fluïdesa en la intervenció i la correcció semàntica i formal.

La URL ha participat des dels inicis en aquesta competició i l’ha guanyada en tres ocasions: l’any 2005 (+info), l’any 2011 (+info) i l'any 2014 (+info). També ha guanyat el premi al millor orador en quatre ocasions:

Jordi Graupera, estudiant de Filosofia, el 2005 (+info)
Xavier Albalate, estudiant de Dret, el 2008 (+info)
Gemma Lligadas, estudiant de Dret, el 2011 (+info)
Blanca Vives Álvarez, estudiant de Dret, el 2013 (+info)

Més informació al web de la Xarxa Vives

Si esteu interessats en participar en la propera edició de la Lliga de Debat Universitari representant la Universitat Ramon Llull, poseu-vos en contacte amb l'Oficina de Relacions Internacionals i Mobilitat de la URL a través del tel. 936 022 227 o de vicerectorat.rrii@url.edu.