Premis Art-URL 2016

Llegeix la notícia sobre els guanyadors dels Premis >>

Enguany arribem a la VIII edició dels Premis Art-URL i el Consell d’Estudiants de la URL, organitzadors del concurs, volen fer èmfasi en el compromís social de la Universitat en la celebració del nostre 25è aniversari. La temàtica de l’edició 2016 serà: «UNIVERSITAT RAMON LLULL. 25 ANYS DE SOLIDARITAT, COMPROMÍS I COOPERACIÓ».

Com a novetat per a aquesta edició, la categoria artística en què us animen a participar serà exclusivament la fotografia.

Així que, si ets alumne, exalumne, professor, investigador,  o personal d’administració i serveis, anima’t a enviar una fotografia! D’acord amb la temàtica d’enguany, es podrà participar en tres categories:

• «Des de la perspectiva de la Discapacitat»
  • «Des de la perspectiva de la Pobresa»
  • «Des de la perspectiva de la Integració Social»

Com i quan cal enviar-la? A través del següent formulari online seguint les instruccions indicades, del 7 de març al 8 de maig.

El vot que emetrà el Jurat tindrà un valor del 80% de la puntuació final. Però si vols pujar nota publica-la també al Twitter. Els retuits i likes sumen el 20% de punts restants! T’expliquem com fer-ho. Fes un tuit amb la teva fotografia i inclou:

• Menció als perfils del Consell i la URL: @ceURL @uramonllull
  • Utilitza el hashtag: #VIIIPremisArtURL
  • Afegeix els hashtags de la categoria escollida:

• «Des de la perspectiva de la Discapacitat»
      (Hashtags: #URL25anys #PremisArtURL #PAdiscapacitat)
    • «Des de la perspectiva de la Pobresa»
      (Hashtags: #URL25anys #PremisArtURL #PApobresa)
    • «Des de la perspectiva de la Integració Social»
      (Hashtags: #URL25anys #PremisArtURL #PAintegraciosocial)

Les tres millors fotografies de cada categoria seran premiades amb càmeres esportives! A què esperes a enviar la teva foto?

A més, les persones que assisteixin a l’acte d’entrega dels Premis el dia 17 de maig a les 18 h, i que prèviament s’hagin inscrit al formulari web, rebran un número per participar en el sorteig de 3 Packs Smartbox (sopar per a dues persones). El sorteig es farà durant el mateix acte.

Els Premis Art-URL és un certamen organitzat pel Consell d'Estudiants de la Universitat Ramon Llull que vol reconèixer el creixement humà fora de les aules i que va adreçat a tota la comunitat universitària per estimular la seva creativitat artística i fomentar la difusió de l'art i la cultura.

Tota la informació sobre els Premis a www.art-url.cat